Lördag? nej Amanda, fredag!

Jag tror fortfarande att det är lördag.. Men de trodde jag ju igår me liksom? galet..

Idag började dagen med att lilla Max kom och väckte mig vid halv 9 tror jag de va, så låg han o mös lite en stund.. sen vart de barnprogram och fullfart.. i körde lite cirkuskonster, han stog på mina axlar o ja gud så han höll på :).. Annars idaghar jag varit på lite tivoli med Mackan o Max :) sen var vi nere på stan en liten stund :) och nu har vi bakat lite kladdkaka. Vi ska till Bias och Emelie på middag ikväll, så får vi ta med lite efterrätt :) kladdkaka med glass och jordgubbar blir det :) GÖTT som Max säger :) hih <3 

Det är ju helt underbart väder.. Som max idag har det varit 35 gader... Här behövs fan ingen utomlands resa inte :P hihih fast de är skönt de me :P hihi



Fan, nu övningskör man, de går ut på att man INTE ska krocka med någon.. så sätter man sig i radiobilarna och allt går ut på att krocka... heeelt sjukt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0