Lite onödigt... eller?

Asså seriöst? Vi slutar nästa torsdag, alltså den 16e.. Men de känns sååå onödigt för liksom, imorgon är vi lediga, jag har bara ett prov kl 8 sen ledigt, fredag är vi lediga.. På måndag är de någon traditionel vandring av någoslag som ska göras, på orgonen sen inget på eftermiddagen.. På tisdag är de ''vanlig skoldag'' MEN vi har inga lektioner, för vi avslutade allt denna veckan, så då är vi typ också lediga, på onsdagen är vi också lediga sen slutar vi på torsdag... Asså, vi är ju nästan lediga iaf xD aha spela roll :) hihihi

Jahaa, vad jag hänt idag då... nee inte så mkt faktiskt, engelska prov på morgonen.. Hemskt... grammatikprov... Hoppas det gick bra iaf, sen typ matte, hade nästan alla rätt på diagnosen på bråk, hade typ 3 fel eller nått... så blir prov på de imorgon... svenska har jag haft också... visat alla uppgifter, trodde de var viktigt att de skulle in denna termin, men så va de inte xD men då va de klart iaf.. sen typ en liten föreläsning och sen bild.. bilden är ju egentligen slut, men höll Leonie sällskap och sen var ju jag och Emil tvungna att avgöra vem som skulle bli mästare i argaleken grejen vi haft under denna termin... Ibland måste man göra roliga saker för att skoldagen ska gå fort :P hahah Tyvärr så vann han :( jag började ju skratta hela tiden xD dåligt av mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0