jag håller de jag lovar!

Jag håller de jag lovar, och jag lovade er att ni skulle få lite bilder och uppdatering om vad som hände igår kväll..

Nu ska ni få höra...
Nu är terminen slut och vi elevambassadörer ville fira av dom som tar studenten och vi vill göra något roligt för Martin. Han har gjort så mycket saker för oss, så vi tänkte att vi ville göra något kul :)

så....

Det började med att vi alla (alla som kunde) åkte hem till Bella, planerade och sånt inför kvällen... Sen.... ojoj nu kommer de roligaste xD Sen blev Martin kidnappad av oss.. Han hade ingen aning om att vi ens planerat detta! Han var och fikade hos sina föräldrar som ingenting, sen knackar de på dörren och han öppnar... Där står polisen och måste ta in honom på förhör.. Han får sätta sig i bilen och tror att han är påväg på förhör i skövde... Polisen ''får ett samtal'' om att han ska hämta upp en till ''misstänkt'' Åker hem till Bella och där står vi allihopa...

Det första han sa när han kom ut ur bilen var - stryk ska ni ha! Han berättade att han varit skit rädd, och att han klart hade blivit grundlurad..
Sen käkade vi god mat, grillat blev det och pratade och skrattade :) Sen blev det 8-kamp.. skit kul verkligen :) Det ska göras en film om denna kväll snart, då hoppas jag att jag kan lägga upp den här så får ni se lite videos också :) Sen käkade vi lite glass och snackade lite mer... Sååå sjukt trevligt... Och sån tur med vädret, helt otroligt :)

Martin fick ett super fint tack-kort av oss och en present som tack för dehär terminerna :)

Såå, nu kan ni få lite bilder :)





lag piketerna

lag allting (något sånt)

lag Diplomaterna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0