I'm home..

Heluuu.... jag är heeeemma... okej, de har jag varit ett tag nu men ändå xD andra dagen på jobbet idag... de börjar flyta på nu.. nu som sakt kan jag iaf ta mig in i systemet och vi håller på och försöker lära oss det... har suttit hela dagen idag med att försöka lära oss detta... klurigt är det kan jag säga.. Efter jobbet for vi hem, följde med pappa till frissan, så fin han blev då :) och nu... nu sitter jag här... händer inte mkt nu vettni...

Joo! jag träffade min gudfar idag... 1 på miljonen liksom... mötte varandra på övergångstället, ah så visar det sig att han bor på andra sidan vägen bara.. så nu blir de grillkvällar i sommar.. niiice de :)


Här sitter jag :)

Järla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0