ibland blir man utan..

Hihi, igår kväll blev ni utan ett inlägg... besvikna? hihi nej jag skoja bara... Efter jobbet drog vi till Järla sjökrog och åt gott, liten egen afterwork liksom :P Sen ba hem, tog de lugnt, man är ju fett trött på kvällarna fan.. Får låna pappas kamerastativ.. skiit kul, ska köpa eget sen efter sommarn, när jag tjänat ihop lite mer stålar liksom ;)

Jahaja.. nu regnar det.. Jag lovar, detta hemska väder förföljer mig.. det har ju varit piss väder senaste veckan i falköping, ah och sthlm har haft fint då.. (snackar om v.23-24) ah.. och  nu, det regnar varje dag ju? Väder gudarna hatar mig.. Men, som jag sa förut.. De gör inte mig så mkt att det är dåligt väder.. När man sitter på kontoret och jobbar.. så är det skönt att det är dåligt väder ut, då blir de fr det första inte så varmt och för det andra slipper man bli avis på alla osm har semester liksom.. 
Asså, man blir ju sååå trött av det här vädret, liksom fan jag vaknade, kollade ut och såg detta gråa regn väder.. då ba ville jag somna om igen, jag var skiiit trött verkligen.. usch, usch.. 

Är det någon som vet vad det blir för väder imorgon (middsommar) Har hört lite olika, har hört att det ska var halv varmt, lite ostadigt väder.. typ..
Någon som hört något annat?

Men.. Jag tror tyvärr att ni fina läsare kommer att bli utan inlägg hela helgen.. åker till västerås på friande i eftermiddag och kommer hem på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0