God dag på er :)

Hellu, vaknade av det otroliga åskvädret imorsen, helvete vad de dundrade asså.. Hade båda mina fönster öppna, så helvete vad de small. Sen drog jag till skolan och hade matteprov, de tog 20minuter och jag var klar.. 19rätt av 20... fast jag hade alla rätt, men på en kunde man få 2 poäng.. fick bara 1 på den för att jag glömde förkorta den.. Men men... Så ja, vid halv 9 igen gick jag hem, åkte ut till stallet, mockade och fixade lite.. Sista gången jag var ute hos Loppan nu i sommar, hoppas hon piggnar till sig till hösten :)
Emh...
Nu sitter jag här hemma och vänta på mamma :) Vi ska ju dra till skövde och shoppa, eller jag ska iaf :) Käka lunch med morbror blir de också , mkt trevligt :) Hihi ska övningsköra till skövde idag jag, kul :) ska bli spännande faktiskt :)

Nej, fan.. nu borde mamma komma när som helst, så bäst jag är redo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0