Glad midsommar

HIHI, lånar Monicas dator här ute på klubben... Drog ju direkt till fallskärmsklubben efter jobbet. Jävligt kul o vara tbx faktiskt, inte varit här säskilt mkt varken nu iår elr förra året.. Vi ska vara här hela helgen, som jag skrev i förra inlägget..Jag vet fan inte hur det kommer sluta, liksom, fallskärmshoppare, bara allmänt är galna, festerna brukar bli vilda... när det är stora fester.. som midsommar, då kan det gå hur fan som helst.. Vi får se imorgon hur mkt utför det verkligen gick.. öjöj.. Nej, fan..ååh, vet ni... jag hoppade studsmatta ett par timmar imorse, såå jävla nice, har inte gjort de fan sen jag bodde i hus, galet.. så jävla kul att alla volter fortfarande sitter i, lycka!!<3

Mene..Midsommar hörreni, redan.. fan efter det här är det ju bara jul man väntar på, och det är fan inte jätte långt kvar dit... 6 månader... Det var ju typ 6 månadersen det var jul sist.. Fatta fort eller? hihi sen fyller jag 18, iiiihaaa ;) är redan i full gång med att planera fest(er) fett nice...

Neeeej, slut fokuserat på det.. ja nu är det midsommar, och tur med vädret har vi också, sol, lite monligt, blåser lite... men vafan, det regnar inte iaf, fett nice!! Om det inte var så jävla kallt i poolen, då hade jag lugnt slängt mig i där, de lovar jag er...
Vad händer för er ikväll då?

Själv, har jag ingen aning om va som kommer att hända.. Det är Oskar som har hand om allt detta och ingen verkar veta vad han planerat.. Men, eftersom att det är Oskar som fixat, så lär det bli helt galet.. Det ända vi vet är att det blir käk vid 4 tiden, sen är det bara att hänga på strömmen liksom.. Men roligt kommer det bli, det kan jag lova :)

Glad midsommar alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0