förlåt mig.. dålig uppdatering..

såå.. jag la upp senast i lördags va? humm.. har jag skrivit på midsommar? tror inte de va?

Midsommar var galet rolig... de var, tror det var närmare 75 pers på festen mjoodå, mkt trevligt.. Vi åt god mat, pratade och sjöng snapps visor.. ja ni vet de vanliga.. Sen blev de ringdans runt midsommarstången.. galet kul när folk är lite halv seriösa :) sen ni... blev det dans på borden, jodå.. jag lovar er, vi dansade på borden som vi aldrig gjort annat.. mkt roligt... vi festade på, dansade och hade oss hela natten lång.. när jag gick o la mig vid 3 tiden var vi bara 6 pers kvar.. och vi dansade ju som galningar jävligt roligt va de iaf.... som sagt, jag gick och la mig vid 3 tiden... vaknade halv 6 och var lite förvirrad och hade ingen aning om vart jag var riktigt... läskigt va de iaf... sen somna jag om igen :)

ja.. på lördagen hoppade jag ju, mkt kul <3 sen hängde jag mest i baros, det blev dåligt väder.. på kvällen drog pappa, jag och monica in te stan och kollade bio.. vi såg den där super 8.. inte alls som jag trott, men den var bra faktiskt :)

söndagen... ja ni... hängde på klubben, sen på eftermiddagen åkte vi hem till sthlm igen.. kollade på lite film, kommer inte ihåg vilken de var.. Men jag tke den va ganska bra iaf :)

Måndags..
dåååå jobbade jag... kasst när det är så här underbart väder som det är nu, inte så lockande då kanske.. emh, ja på kvällen drog vi ut och gick mkt trevligt :) 


Tisdag..
jag jobbade till 2, sen åkte jag in till stan och träffade Malin.. Det var första gången jag träffade henne.. vi har bara pratat på msn sen början av 2008, och nu senaste halv året har vi börjat prata i telefon också.. så nu var det fan dags o träffas tyckte vi båda..sååå hon och hennes kille var i sthlm, och jag åkte såklart in och träffade dom.. mkt mkt kul, kollade på bio, kommer inte ihåg vad den hette, men det vara en romantisk/drama lite komedi typisk amerikansk film :) ganska bra, den va ju inte dålig, kanske inte en film man ser på bio bara xD det  kändes mest som en söndagsfilm i soffan eller så :)
Jag hade iaf en super rolig dag med Malin och John iaf :)


danspower...

dance

Malin och John

bilder fr promenaden

där bor jag typ bakom höghusen typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0