Det närmar sig..

Jaha de närmar sig lov nu... var i skolan idag, hände inte mkt... gick dit, gick jag lämnade engelska boken, fick glass där.. Fick reda på mitt slut betyg i Engelska A och jag är nöjd, jag har gjort mitt bästa iaf :) gick ner till hv, städade lite där, gick o käka.. gick till hv.... gick till idrotten satt och gungade och snackade skit vid barn poolen med Leonie och Moa... Sen gick jag hem... Inte jätte jobbig dag direkt xD haha.. Imorgon ska vi åka hem till en av lärarna och fika hos honom, så blir ingen jobbig dag där heller xD sen på torsdag är det avslutning :) och liksom, det är ju ingen avslutning med föräldrar och sånt som jag är van med, vilket är skit tråkigt tkr jag :( ba nån timme i kyrkan, lyssna på rektorn och sen gå hem... jag hade tänkt ha på mig en vit sidenklänning, men de blev ju alldeles för uppklätt om man ba ska sitta i kyrkan 1timme... så jag tar en vanlig vit ist :)  på kvällen blir de nog en sväg till moa, sen tänkte jag försöka ta mig ner till plantis på lite mer festligheter där :)

Åker till pappa i helgen, sen blir jag kvar där till vecka 32 tror jag... då kommer jag hem till falköping igen..tror jag.. Haha, skrev på mitt första anställningsavtal igår... herregud, ni skulle hört mig... står de rätt? ser de bra ut? ser de rätt ut? okej, nu lägger jag de ikuväret! NU klistrar jag igen det... IIIIII nu är de klart xD haha ja, nej.. så kan det vara ibland:)

Nej, jag måste plocka ur diskmaskinen och lite så nu :) sen ska jag ner till stan en sväng på lite ärenden och sen åker jag till stallet, sista ridlektionen den här terminen :/

inga bilder idag :(

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skönt att du är nöjd med din insats på Engelskan. Bra där!!! Kram <3

2011-06-15 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0