De går bra nuuu!!

shooo!!! Fick VG i bild :) wiii fan så skönt ju... Lovar dig Jenny, du ska få se ännu mer utveckling nästa kurs :P hihihi Sååååå roligt :) Btw, har badat idag, på ute badet faktiskt :) Hade idrott, så var vi där så fick man göra vad man ville, och jag ville bada,sååå då gjorde jag ju de ofc :P Ah, sen har jag typ.... inte gjort så jättemkt faktiskt... Blir ridning ikväll, nästa sista gången. Sen blir det nog mys med mamma ikväll kan jag tro, om jag fattat rätt så är vi själva så.. ah :)

Sommarlovet närmar sig, nice... Har jag sagt att jag fått sommarjobb? kanske jag har ja.. Ja :) Försöker få någon härifrån att kanske komma en helg och hälsa på, shoppa i stor stan liksom :) Haha som jag skrev som kommenar på facebook... Jag ska ju vara Franks slav på sommarlovet :P haha Nej Nej, inte misstolka inte :) Jag menar Tele2 Frank.. ni vet svarta fåret xD haha, nej nu ska jag gå vidare innnan de spårar ur totalt här :) 

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag bokar att komma upp första helgen i juli!

2011-06-07 @ 17:16:07
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vore kanonkul om någon/några kompisar kom på besök!!

2011-06-07 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0