Bra dag idag ju!

Men hej!! kul! :) hah nej skoja :) emh.. idag har jag haft engelska, fick veta att de gått super bra på nationella proven.. så jag är nöjd :) Sen hade vi svenska, då va det presentation som skulle vara mellan 5 och 10 minuter.. jag gjorde de på 8.. om jag ska vara ärlig trodde jag verkligen inte jag skulle klara det! Men de gjore jag :) emh.. sen har vi grov städat vårat klassrum i verkstan.. skurade golvet med maskiner och grejer.. fett svårt ju? eller ja, svårare än vad jag trodde iaf :) Sen hade jag bild, haha fan så flummig de blev då xD haha men fan så kul :) De va typ ba jag, Emil och viktoria där xD haha.. meen jag målade en mkt fin bild.. mmh.. :) sen var jag kvar lite och pratade med bildläraren.. Mkt trevligt, Jenny är grym! :) sen hem, gosa lite med Max som är hemma och är sjuk idag.. lille pluttisen <3


de e inte lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0