äch, släng dig i sjön..

då var det torsdag då... ja.. asså jag vet inte vad, men jag måste ju tappat tidsuppfattningen helt eller nått... jag har noll koll på vilka dagar det är... läskigt... annars har jag jobbat idag.. går lite trögt just nu, man vill ju ut i solen och ta vara på dagen liksom.. haha Mattias kör lite matte med mig då och då.. dom måste ju tro att jag är helt blåst asså... men, han tkr de e kul och har lätt för det, och jag tkr inte alls de är kul, och har svårt för det...

juste, köpte en ny klänning på rasten idag.. haha sprang ner till vero moda, där var det 70% REA. så klänningen blev billig, hela 49 kr.. haha + att jag då hade ett presentkort... vilket kap!!

sen idag har jag varit ute och gått... Det blev 1 mil faktiskt.. behöver jag ju inte göra om kanske.. liksom de blev för långt för att de skulle vara en skön promenad liksom.. aja, promenad blev de iaf... emh.. sen... slängde jag mig i sjön!! wiii så skönt de är efter att ha gått långt, de är varmt o svettit ni vet.. så hoppar man i sjön.. skönt!<3 Sen  nu har jag bara suttit ute på altanen i morgonrock och njutit av kvällen... nice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0