vädret lurar en..

Som jag sa tidigare idag så var det sol, och på altanen så var det faktiskt varmt.. Så vi drog ju och badade på ett mysigt ställe, men vafan? blev de orkan eller? Solen lös, men helvete vad det blåste och kallt var det också.. INTE kul... men vi satt där i allafall nån timme.. Sen drog vi hem, chillade.. SEN.. Nuuuu blev det spänning.... Nej, men sen drog vi och stor handlade.. Pappa och Monica drar till Nice så vi handlade mat så jag inte svälter ihjäl här hemma i lägenheten när dom åker :) så vi for och stor handlade. Då var det mulet ute, sen började det regna... Asså... Jag vet inte varför jag ens skriver om vädret, men nu gör jag det iallafall.. Iallafall, hem o käkade lite och sen film mys i massor.. Vi har kollar på den där filmen... vad hette den nu då?... Ja, nej nu kommer jag inte ihåg bara för det.. Kanske dyker upp snart, den var animerad men den var rolig faktiskt :)

Nej asså på riktigt nu ska jag gå och lägga mig, börjar tidigt på mornarna så det är lika bra att lägga sig..

Hoppas alla haft en suuuper helg!! God natt!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0