usch...

usch, jag hatar söndagar.... Jag verkligen hatar dom... sista dagen på helgen, sen tbx till vardagen... Inte kul alls... lov till alla vill vi ha....

Har planerat att träffa underbara Alex idag och fota lite, men det är jättetråkigt väder, så vi avvaktar och ser hur vädret är i eftermiddag.. Annars får vi väl kanske ta de i veckan eller så? Men vi måste ses iaf, har vi sagt.... Asså jag ska träffa så mkt människor det här lovet så jag kommer fan inte ha nå lov.. liksom ska jag hinna göra allt jag missat i 10 veckor på 4 veckor? hinna träffa alla, åka och göra saker,  slappa.. 4 veckor är ingenting... fan jullovet är väl typ 3 veckor va? Man hinner inte göra ett skit på dom veckorna ju... ah nej, men lov och semester åt folket.. det behövs.. De vet jag.. Garanterat...

Nej.. fan nu blir de brunch här.. vi hörs senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0