uppskattar detta asså...

Helvete vad det är skönt med lov.... de insåg jag igår, när man kan sova hur länge man vill, man kan ba åka in till stan och strosa, shoppa lite.. gå ner till bryggan och bada.. Åka runt och hälsa på alla man känner.. Allt sånt där skönt.... Fast, som jag ser de har jag inte lov.. det här är ju bara en helg som alla andra helger... Lite tråkigt faktiskt, jag vill också ha sommarlov.. När man hatar skolan, som jag nu gör så är dom där loven guldvärda.. då handlar de om mig, och mitt liv vad jag vill göra liksom, bara ta hando om mig liksom... detta kan ju tolkas väldig fel.. Det är inte så extremt som de låter...

mja ska vi ta en koll på vad jag hittat på idag....
Började morgonen med att köra ett zumba pass på S.A.T.S... Så otroligt kul...
Hem o fixa mig..
Drog ner på stan hela familjen, strosade runt lite i solen och hade det allmänt trevligt..Sen senare på efteriddagen drog vi till medborgarplatsen och tog en svalkande drink.. Mkt trevligt..

Hem, blåste upp ungarnas nya badleksaker... eller vad säger man? ah, emh.. sen ner till sjön o bada... 26 grader i vattnet nu.. Mkt mkt behagligt enligt mig :) 
Sen gick vi till sjökrogen och åt en god middag.. Även det mkt trevligt liksom..


svalkande drinkar.. mmmm

blåååås, blååås... ne tur vi har en pump..

cola på sjökrogen, man tackar...

min nya bikini.... löv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0