Turist i Enköping...

Som sagt.. i helgen så var jag ju i Enköping... De kändes så jävla, jävla skumt.. Asså, man hittar överallt, man vet  vart man ska gå, men man känner sig som en turist... Skit skum känsla liksom.. Men såå mysigt jag haft..

Började ju med att åka dit på lördag förmiddagen, mamma hämtade mig, åkte hem till ullis och lämnade grejer och bytte om. Sen åkte mamma och jag ner på stan och åt lunch med farmor, sen kom Jenny dit.. År sen jag träffade henne känns de som.. Sen vid 3 tiden for vi ut till Bålsta, hem till Maria som hade födelsedags fika, mkt gott och mkt trevligt!! 
Sen hem till ullisoch fixa sig, på med finkläder inför kvällen liksom.. Vid 8 tiden drog vi ner till Klara Hall. Åt sååå god mat och hade en grymt trevlig kväll med massa trevligt folk.. De kan ju inte bli bättre.. Sen drog vi till All in, hängde en liten, liten stund i baren där, sen vid halv 1 tiden så åkte vi hem till ullis och sov :)

Lilla söta Meja, tke att det var ganska trevligt att väcka oss vid 7 tiden.. Gullunge, hon har blivit helt galet stor, och vilket jävla humör den damen har, ojojoj däger jag bara :)
Sen drog jag o mamma o käkade lunch med Linda, sen åkte vi hem till familjen Axelsson och fikade lite och sist åkte vi hem till westergrens och fikade lite där :)

Haha jag lovar er, vi hade värsta schemat.. 2 där, 5 där.. osv...

Men de var grymt mys <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0