Sista veckan...

Japp, så är det... Denna vecka blir min sist på Tele2 denna sommar... Jag kände att nu vill jag vara lite ledig, träffa kompisar och ja, bara ha lov...Sen fick jag ju reda på att det ju lite bonus på det också, så jag slipper betala skatt, så jag får ju lite mer pengar, det är trevligt de med liksom :)

Har jobbat idag som vanligt, emh... märks verkligen att det är semester tid nu, inga på jobbet och verkligen inget folk nere i gallerian.. Känns skit skumt!!

Asså vet ni vad jag ska göra när jag fått min lön, och semester? Jag ska gå på massage, jag ska köpa nagelgrejer och sen bara njuta som fan... shoppa har jag ju redan gjort xD

Haha, har haft en mysig ''sista'' kväll med Monica och pappa här.. inte sista,sista men dom drar ju snart imorgon så ..

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0