Last day..

Då har jag börjat min semester då.. Jobbade min sista dag idag... Galet... Haha, på orgon mötet fick jag gå fram och ta emot en frank och biobiljetter, ja och dp ville dom ha tal också ju så fick ju börja morgonen med att hålla tal o grejer... Äch det var inte så avanserat direkt xD haha tackade för dom här veckorna och typ lite så. Jobbade fram till 1, Haha men BCA slutade fungera (systemet) vid halv 12 tiden, så då tog jag och Shnah en foto tur på kontoret, mjaaa mycket roligt! Vid halv 1 drog vi ner till gallerian och köpte lunch.. Eller ja, jag gjorde de iaf, det blev sallad idag.Har hittat ett underbart sallads ställe där, mmmm så gott! Jaja, Iaf då hade det blivit strålande väder så vi gick ut och satte oss och där satt även Mattias och Elin, så vi satt en stund med dom :) sen gick dom så jag och Shnah blev ensamma och hade tjejsnack ycket, mycket trevligt. Sen gick jag upp till kontoret igen och började packa ihop mina saker, skickade iväg mail till mina nya kompisar och till cheferna/ team leaderna, sen blev det lite foto stund igen och sen lämnade jag in mitt passerkort och åkte hem..

Hahah nu fick ni nästan hela mig dag i detalj...Nej fan det är inte bara det som hänt idag NEEJ!!

När jag kom hem bytte jag om till svalare kläder och sen drog jag faktiskt ner till sjökrogen för att fira min semester. Köpte kulglass och en cola, så satte jag mig där i en skön stol och bara njöt.
Drog hem efter någon timme och bara varit hemma :)


MEN inte bara så bra dag på andra håll... tror vi alla vet vad jag snackar om när jag skriver Norge.. Fy så hemskt, verkligen usch.. Haha min mamma ringde mig från Falköping och berättade om nyheten och bad mig hålla mig från city imorgon.. Hihi hon fick det o låta som att det var krig och jag skulle hålla mig inne.. haha mammor <3



Dagens outfit 

Gänget Lina, Shnah, Mattias och Elin

Jag och Frank

Shnah

Eftermiddagens outfit

Det firas här kan jag säga!!


Önskar er alla en grym helg!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0