Hallååååå läckerbitar

Vi kör ett Max intro idag... ''Hallååå läckerbitar'' får man nämligen höra lite då och då av lilla Max.. Den lilla busen.. haha Jag ringde till Mackan och pratade lite med Max de lät ju ungefär såhär..

M- Hej..
A- Heeeej!! vad gör du?
M- tittar på film...
A-jaha, tittar du på för film så?
M- eh..eh.. Tom och jerry..
A- Okej, är den bra då?
M- m, när kommer du hem?
A- om några veckor
M- Vad jobbar du med då?
A- emh,, ja du... saker till mobiler och lite så.. (tänkte, han lär ju aldrig fatta vad jag menar när jag säger service desk)
M- Okej.. Hejdå...

Ja, nej han hade inte tid o prata kan vi ju säga.. Men tkr de va lite kul att han fråga vad jag jobbade med xD


Aja.. sol idag då.. Började iaf morgonen med ett morgondopp i sjön. Kan ju säga att man vaknade till ordentligt iaf.. härligt!! frukost på altanen och nu sitter jag här med ett inlägg... trevligt!!

Igår.. köpte vi ny kyl och diskmaskin.. Ska ju göras stambyte i hela kåken någon gång om nått år och ah, då renoverar vi allt samtidigt liksom, så ny har vi kylen och diskmaskinen iaf xD Eller ja, de har inte kommit än men de är köpt iaf :)


Nej fan.. Nu ska vi dra o bada här så nu hinner jag inte mer här :)

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0