Grönan!<3

Hellu!! As rolig kväll med pappa på gröna lund igår.. Super mys.

Direkt efter jobbet drog jag och pappa till grönan, åkte massor, vi åkte allt, allt ALLT!! körde lite 5-kamp och hade oss.. Super kul :) käkade god Grillbuffé, hade Tobbe trollkarl som granne. Fast han var privata tobbe, han var där med familjen och vänner.. kul... Ja, provade nya twister, den är inte jätte speciell, men den pirrar lite i magen tkr jag :) Haha, sen provade vi nya blåtåget.. Dom har ju renoverat den. Riktigt, riktigt bra tkr jag. Det var riktigt snyggt där inne nu och dom nya vagnarna... Jag tänker inte avslöja för mkt MEN man känner verkligen vad som händer där inne.... Haha den där var svår den va ;) aja.. Senare på kvällen mötte vi arbetskompisar som hade några vänner med sig, gick lite med dom, tog en paus och drack lite, sen åkte jag och pappa allt vad vi hade dom sist 20 minutrarna innan dom stängde.. jodå såå galet kul!! :)<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0