Grönan, vilken underbar dag!!

Vilken underbar dag det har varit idag!!! lite efter 9 drog jag in till T-centralen för att möta upp lite enköpings folk för att sedan hänga en heldag på grönan.. Såååå mkt köer, meeen såååååå roligt!! <3 Vi var ett stort gäng, typ 8 vuxna och 10 barn, Kul hade vi iallafall kan jag säga :) galet trevligt! Åkte hem vid 6 tiden, så tur för efter det blev det mulet som fan. Kanske inte så konstigt, eftersom att det ska vara mulet imorgon så... Tur de haha jag jobbar nämligen till 5 imorgon eftersom att jag var ledig idag... Asså, på fredag jobbar ju jag min sista dag.. Det vill jag ju fira!! Haha, men...Vem fan ska jag fira med då? xD Haha tokigt, men fan tiden går fort, det är liksom torsdag imorgon.. Galet!!






Kommentarer
Postat av: Jim

Du är verkligen vacker.. =)

2011-07-21 @ 03:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0