God natt..

Halloj mina söta läsare.. idag höll jag på att missa gå av bussen hemma... heeelt borta i andra tankar + att jag var grymt trött... Jobbade över en timme idag också, så jag var kvar till 6.. Hade ett ärende där dom skulle ändra 225 abonnemang så jag ville ju göra klart den innan jag gick hem.. Så drygt o göra halva och sen halva dagen efter.. Nej det går inte för sig..

Imorgon är det min sista dag på Tele2 - service desk då.. Asså galet skönt med lov, haha men lite skumt känns de också liksom, ingen bricka, inga inlogg.. haha galet och det låter som på mina 4 kollegor att dom kommer sakna mig när jag slutat.. 2 av dom kommer t o m stanna kvar i höst (GRATTIS!!! <3) Ska väl kanske bjuda dom på nått gott eller så innan jag drar... Hahah låter som att jag aldrig mer kommer tbx till världen här.. jooodå.. vi får träffas sen liksom :)

Neeej fan, nu ska jag sova. Jag är helt galet trött!!!

Imorgon blir det en galen dag på kontoret.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0