Gå på zoo, gå på zoo, gå på zooshoohoo

Hahah, nån som känner igen rubriken? haha det är ju typ en intro låt till nått barnprogram xD Hahah..

Aja, har varit på Borås zoo idag, eller heter det Borås djurpark? aja what ever.. Emh mycket trevligt.. fina djur, men jag tycker nästan dom hade lite för små burar eller ja, inhängnader kanske man ska säga.. Men fina djur det finns i världen asså :)

Thih sen, när vi var i Falköping igen så var vi på willys och handlade, då täffade jag Leonie där, så vi pratade i evigheter, mycket kul o träffa henne igen efter 5 veckor :)<3 Så imorgon ska hon, jag och mamma dra till skövde o ha tjej dag vi :D super kulit ju <3 Thihi, ´jag och Leonie har bestämt att vi ska ha en brymt rolig höst eller grymt roliga år framöver i huvudtaget! super!!<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0