Falköping... I'm back!

Jahapp då var man tillbaka i Falköping igen, i några dagar iallafall. Direkt när jag kom med tåget till skövde så åkte jag och mamma ut till min moster och tittade på min nya lilla kusin Therese, hon blir 3 veckor imorgon.. lilla pluttan :) Lilla Denisen va så mysig och ville kramas och leka hela tiden, hon fyller ju 2 nu.. ska vara ärlig, tror inte jag sett henne sen jag var på hennes 1års kalas.. Vad hemskt... Men det är inte mkt annat o göra..

Sen for vi hem till mammas farmor, hon är ju så jävla härlig asså världens bästa gamling asså <3 sen hem till Falköping och där väntade min lilla plutt <3 Gose Maxen han har blivit värsta stor nu asså, gullis <3


Jag o lilla therese

jag o lilla Denisen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0