Det ni ''missat''

Förlåt för lite upptadering nu i veckan, men jag har haft så mycket annat... Som i tisdags på skulle jag på bio på natten, så då sov jag.. På onsdagen så var jag så trött efter att bara sovit ett par timmar så jag sov från att jag kom hem från jobbet till middagen liksom.. I torsdags så var jag och pappa på bauhaus och köpte grejer till ute platsen... Igår så var det fredag och då tog vi AW nere på sjökrogen liksom.. Dagarna går vettni.. Så egentligen har ni inte missat något xD haha





Jag ska bättre min uppdatering.. NI ska inom kort iprincip få en helt ny blogg.. Håller på med en ny design och sen så kommer väl innehållet ibloggen ändras lite :) Så lite därför jag inte lagt upp något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0