Då var man tillbaka..

Då var man tillbaka i stockholm igen då.. Går fort i svängarna här sörreni xD haha.. Igår blev de ju shopping i skövde.. Blev nagel grejer, en kjol, mascara och nya skor.. Kan säga att det är jag fan i mig värd asså! ah.. Leonie var ju med, galet så roligt <3
På kvällen drog ag och familjen till min kusins mamma m. familj på middag, sååå trevlig och mysigt och framför allt super god mat!! Har tyvärr inga bilder :( Men, men så är livet ibland :) åh btw... på tal om kvällen.. smakade den där Bacardi breezer watermelon, men hur gotteligott var inte de då? asså jag brukar inte skriva om sånt här.. Men nu måste jag ju bara säga de, FYFAN VA GOD DEN VAR!!! Sa de till mamma sen.. jag ba.. du, den där vattenmelon grejen, jäävligt god, bara så du vet xD haa hon ba, eh, jaha, ja så jag vet xD

Aja, de var ju igår, vi siktar frammåt nu ju.. ellehur.. Jag har bestämt att jag ska gå ner 10-15 kilo, då är jag nere i min ''dröm'' vikt.. Emh, ja precis :)

Annars idag har jag bara badat i sjön, packat upp lite.. Mja, det är nog fan de ända :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0