vuxen poäng till mig..

Herre min gud.. känner mig ''gammal'' Jag har Max själv idag då.. vi började med att gå ner till stan och köpa present till mackan (max pappa).. sen gick vi hem och dansade massor.. Sen fick herrn bestämma mat, då fick det bli fiskpinnar och mos.. Sen bakade vi kladdkaka, som vi ska ha när Mackan fyller år på fredag. Nu är tänderna borstade och han ligger i sängen och kollar på film :) Han kollade lite film en stund efter vi bakat klart och kladdkakan var i ugnen.. då samlade jag massa vuxen poäng, och jag kände mig ''gammal'' då stog jag och plockade i diskmaskinen och städade i köket xD Och nu när han är nattad, då ska jag städa mitt rum..

VUXEN POÄNG TILL MIG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0