usch vilken dag...

så jävulsk tung dag idag... bläää på allt.. Hem, dansa lite med Max.. igen, han är ju disco kungen själv nu ;) hihi han är så söt han <3 Nu ska jag ut till stallet o rida :) Juste, mamma har hittat en medryttar häst till mig, Loppan heter hon :) mamma har prov ridit henne och jag ska prov rida henne på söndag, hon har haft vila ett tag så vi ska börja sätta igång henne nu och lite så.. hon är typ conemare korsning med nått annat, så hon är en liten stor häst med ponnyfasoner.. 20 år och helt galet pigg.. Mamma fick sitta och hålla in henne hela tiden, så sprutt på Loppan är det iaf :) Ska bli kul o börja rida lite privat oftare nu igen :)

Neej nu ska jag byta om till stall kläder...  see you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0