jag funderar..

Jag funderar lite på... ni vet att börja lägga ut lite mer film.. kanste typ videoblogga eller nått... nej! hahha jag ska fan börja med mitt egna lilla program xD hahaha ja, jag ska fan göra de xD sen vad som händer de är lite olika.. men ändå xD hahaha jag ska fan ta o göra de xD bra, då har jag nytt på G här (Y) känner att jag måste peppas lite asså, göra nått roligt här i livet liksom.. nej men asså seriöst.. vi snacka lit om de i skolan.. ingen vill ju gå, direkt.. asså kolla... asså hur dumma får dom vara igentligen?

idag kör jag en ''dagens diss''
skolan...gymnasiet - 3 totalt onödiga år som går till spillo, allt som krävs är ett papper där det står att du varit här.. om du inte har ett, får du inget liv... Vad gör du för att få pappret? jo, samma sak du gjorde i 9an... gymnasiet, totalt onödigt!

Jag har klagat så galet mycket på matten, för dom har fan inte gjhort ett skit i att försöka hjälpa mig direkt.. ah, jag klagade mest på tiderna och sånt.. Dom vet mycket väl att jag inte vill vara där, men är så jävla tvungen, men mår skit när jag är där.. Så, till det jag skulle säga.. Som ni nu kankse förstått hatar jag matte och har riktiga problem med det ah.. Så gjorde dom om schemat nu ju.. inte så jätte mkt, tog bort en kurs och la dit en annan, men vi har tpy samma tider.. tisdagar börjar vi 10.05.. när la dom min extra matte? jo TISDAG KOL 08.05!! vad i helvete är det för fel på dom? dom vill verkligen inte att jag ska gå där! när det redan varit problem, så gör dom det värre? hallå eller? Sen när la dom in andra lektionen? jo kl 08.00 på torsdag.. när börjar vi då? jo kl 09.00.. asså seriöst? Det finns såååååå mkt tid att lägga min matte på, så lägger dom den sådär? ALLA i min klass tkr att det är så idiotiskt.. jag har klagat, t o m mina kompisar har klagat på det och dom ska inte ens dit.. asså vad är det för fel på folk?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Matten kanske är något som ligger i släkten .. jag är också helt värdelös & förstår typ inget .. Tråkigt när dom la den nya tiden så knäppt... Men snälla Amanda stanna kvar i skolan , jag VET precis hur det känns när man inte vill gå dit osv. men det är värt det! Jag ångrar mig nu att jag aldrig gick dit.. Komvux är INTE roligt, & tro mig det är inte heller roligt att läsa 9:ans matte som 24 åring ... Du kommer fixa det med din vilja .. Du är envis ! Jag tror på dig !! Puss o kram faster

2011-01-25 @ 21:56:25
URL: http://luue.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Kunskap är lätt att bära... Älskar dig!!

2011-01-26 @ 07:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0