Fredag,fredag, FREDAG!!

Tjena tjena! Håller på o städa lite, nämligen fest ikväll så då vill man ju ha de lite fint hemma liksom :)Lagat 2 rfingar till Ammis kompis idag, blev jätte nöjd med resultatet faktiskt! :) mitt första jobb åt någon thihi (Y)

Emh..

Juste igår va det ju helt grymt.. Drog ju och hämtade den där klassen, inga problem för mig vet ni ;) Körde lite presentation och sånt, hel skön klass.. Killarna trodde jag va 21, meeen när dom fick veta att jag bara var 1 år äldre. Då var det tydligen helt okej att flörta och stöta på gruppledaren... Men de funkade inte riktigt, men en helskön klass.. På efter middagen fick jag en ny klass, en annan 9a också super sköna liksom, här va killarna inte alls lika öppna riktigt hahaha, lite fegare men super trevliga ändå :)  Alla elevambassadörer gjorde verkligen ett grymt jobb, Vi har tydligt fått såå mkt beröm av lärare, elever, rektorer och sånt. Super roligt :)

Nej, nu ska jag fortsätta städa och fixa här! måste ju fixa mig själv sen också, och de vet vi ju tjejer. Det tar tid ;) 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0