Födelsedag!

Hej på er :) min dag idag :) har blivit grattad hemma och i skolan och på facebook.. jag har över 110 gratulationer just nu! och just nu kommer jag inte ens in på min profil på facebook.. hummm.... men men :)

Började med att bli väckt av 3 sångfåglar imorse fick kladdkaka och paket i sängen.. Mös lite med lille man också hihihi... Sen for jag till skolan, hade med mig kladdkaka och dricka och grejer idag... Gjorde ett litet armband till mig idag också :) thihi man får göra presenter till sig själv ;) dom sjöng för mig och allt thihi Fick ludd-djur av Moa,Madde och Leonie (skoj grej) Fick ett fint kort av Leonie som hon gjort. Nej oj juste, hennes victor hade ju gjort de ;) tack för de hörreni! <3 fick enliten bananaskids av Moa J också :) thihi dom är gulliga dom!

Nee nu ska jag ta o dra mig iväg här! nu blir det skövde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0