I'm back...

Hej på er bloggis läsare.. Nu är jag tillbaka för att blogga, Har inte  varit på topp denna vecka och därför inte bloggat. är lite förvirringar här just nu i hur jag ska göra här fram över med skola och allt sånt där.. Ni lär få höra mer om detta här fram över.. Emh, men jag tänkte typ berätta lite kort om skottlands resan jag gjorde för typ en vecka sen..

Jo vi var ju ett gäng som åkte till skottland, började med att landa i Edinburgh och sedan vidare till Killin där vi sov första natten. Sedan dagen efter åkte vi ut till Isle of mull och bodde i byn Tobermory, där vi också var inne på destileriet. Ja hur det nu stavas. Sov där 2a natten och sedan den tredje dagen åkte vi runt heeeeela ön för att se om det fanns saker och se. Sedan bar det av till fastlandet och Oban där vi sov 3e natten. Sista natten bodde vi i sterling :) På denna resa såg vi massor med slott och mycket vacker natur :)



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja det var en underbar resa.. och så lärde vi oss att åka runt hela Mull behöver man inte göra..!! ;o)



Älskar dig!

2011-03-01 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0