igår..idag

Igår var jag hemma hos Moa det var därför jag inte bloggade något.. Moa har ju fyllt år och lite så, så hon bjöd hem oss till sig, thih så fick jag se hennes lägenhet nu också :) Iaf, så typ pratade vi i timmar och käkade pizza :) hade lite tjej kväll. Det var jag, Leonie, Madde och Moa själv.. Självklart! Kom hem vid 10 och så tke jag inte att det kändes så värt att sätta på datorn liksom xD Förlåt för det! 
Nej annars gjorde jag inget annat igår.. 

Haha sitter liksom på svenska lektionen nu och bloggar såå, det blir inga extrem långa inlägg då direkt xD Fast.. JO..Jag e kl.ar med uppgifterna så jag har inte så mkt att göra.. Hade skridskor på idrotten idag, haha fan va kul vi hade då då xD helt galet, man märkewr verkligen att vi går i ettan ;) hihi.. Nej, men jag har bara engelska sen efter den här lektionen så slutar ganska snart :) skönt som fan!! Sen ska jag åka ut och rida, funderar på att rida ner till ridhuset och rida där idag :) får se hur jag gör :) Annars blir det väl en ute sväng. Sen ska jag väl börja packa tror jag, visast jag åker ju typ till pappa på... söndag tror jag att jag skulle åka. Men det är lika bra så kan man göra massa annat roligt i helgen liksom :) Funderar på om jag ska försöka ta mig till skövde och köpa en kamera väska.. Men det köper jag hos pappa sen annars :) Men det behövs iaf!! Men jag vill ju shoppa!! jag har galet mkt pengar att shoppa för just nu, okej, inte flera miljoner om ni tror det, men de finns en del o ha sköj för iaf :) 

hahha kom på en sak som Leonie sa igår.. på tal om sköj alltså.. Leonie snackade med sin mamma om att hon skulle sova hos sin kille.. bara det att hon sa att hon skulle söva hos honom.. Haha det va lite kul tkr jag (A)

Nej hörreni, nu ska jag ta och hitta på något annat tror jag, eller jag har inte så mkt mer att skriva (A)

Eller jo!! Vet ni, jag har varit skit dålig på att lägga upp bilder här det senaste, det är skit dåligt av mig. Jag vet! Så jag ska verkligen, verkligen bättra mig :)  


Snart är det alla hjärtans dag :) iiiiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0