Hej på er alla glada:)

Hej på er alla skit glada bloggläsare!! Ja, jag är iaf glad :) Det är galet fint väder ute idag, Så så fort jag fixat mig, duschat, klätt på mig lite.. Eller ska man gå ut med morgon myspys kläderna.. Ne, jag fixar mig lite. Sen drar jag ut och fotar lite.. Nej men oj, låg sickla på vägen, ja där tänker jag garanterat svänga in och shoppa lite också ;) Inga skor idag, jag lovar! Haha, på tal om skor.. Jag kom på igår att jag får nog inte plats med mina nya skor i min resväska. Men tur att det är snö, jag kommer ju inte använda dom förens snön är borta, så då kan jag ha kvar dom här liksom :)
Hahah jag såg Trassel igår, ni vet filmen jag visade trailer på förut? Den med rapunzel? Den va skit bra!! Jag pappa och Monica såg på den igår.. Jag kan rekomendera den faktiskt, skit rolig :D (Y)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0