God morgon..

God morgon, god morgon hej lilla socker topp... Den sjöng mamma ganska ofta när jag var liten... Iaf som jag kommer ihåg :S Vet att hon sjöng den någon gång iaf :) Hihi

Det är en sjukt,sjukt fin morgon här i lilla falköping.. Är det någon som vet hur det är med tågen? är dom i tid i dag eller? <jag ska nämligen åka till pappa idag, och X2000 var fullbokat så jag får åka vanliga regionaltåget.. vilket tar 4 timmar... och kul om det är förseningar.. Jag sitter typ och förbereder mig redan nu på att det är försenat typ 2-3 timmar xD usch... Jag slänger in ett inlägg ikväll och berättar hur det gick ;)

Vad händer för er idag då? :)

Hade varit en perfekt dag att vara ute och fota på, men ah, det gjorde jag ju igår iaf.. Men ååh det är så roligt :)


Jag och pappa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0