God kväll :)

Hej :) Hur har dagen varit? Jo för mig har den varit bra. Började 10. .eller ja 5 över. Hade en lektion och sen var jag och gjorde saker med elevambassadörerna. Först hade vi ett kort möte, sen käkade vi lite och sen drog några stycken till Mössebergs bagaren och fika (a) sen kom  Barn och ungdoms nämnden till hos oss, så vi tog hand om dom, guideade runt dom och pratade lite. Sen hade vi en liten presentation om skolan. Sen fikade vi igen, fast nu på skolan :D sen gick jag hem... En mycket, mycket soft dag kan jag ju säga.

När jag kom hem, så fotade jag lite. Om det är fint väder imorgon tänker jag nog gå ut och ta massa fina bilder :) Sen bar det av till stallet, Hade lite dressyr fast det övergick snabbt till markarbete, Det var kuligt :)

Nu sitter jag och kollar på Den hemliga milionären.. Vist heter det så? ja jag tror det, men det är ganska bra faktiskt, då får man ju se hur samället är här i sverige.. Eller ja faktiskt hela världen. Men faktiskt, man får ju se hemlösa och sånt, hur dom har det. Visst dom har inga hem och ingen inkomst och sånt. Men det verkar ju finnas rätt mkt ställen för hemlösa. Ja som här på programmet, det finns ett café där dom får mat och sånt, fot vådr och ja en mysig milja, det finns ju faktiskt sånt och ibland finns ställen dom kan sova på. Så ja, misstolka mig inte nu. Men visst odm har inga hem, men det finns folk som jobbar gratis och lägger sina egna pengar på mat och sånt till dom här hemlösa, det är bra. Men ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag trodde nästan att det var värre. Att det inte fanns NÅGONTING. Så jag kände mig nästan lite lättad när jag såg att de finns ställen för dom att få mat och sånt på..

Vet inte vrf jag började prata om det, men de kom ur fingrarna bara :)
Nej, nu ska jag förbereda mig för SÄNGEN!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0