Fan va gött..

Firat alla hjärtans dag i skolan idag vi har ju lov nästa vecka, och alla hjärtans dag är ju på måndag så därför har vi firat idag :) Jag hade med mig geléhjärtan till klassen och Kent tog med en stor choklad ask.. som råkade hamna på just min bänk.. vilken tur ;)Så jag hade både choklad asken och geléhjärtarna på min bänk (A) thhi Sen på eftermiddagen drog vi och köpte bullar på mössebergsbararen, skit gott!!

På vägen hem köpte jag lite alla hjärtansdags presenter (a) gullig jag e, sen drog jag hem :) fikade med Mackan och en eventuellt magsjuk Max.. han har iaf spytt några gånger inatt, stackarn :(

Nej men jag har inget o skriva nu ju :( kasst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0