Eget mys<3

Men på tal om inget, idag höll jag ta mig fan på att gå i taket... Får mail från pappa att jag fått frånvaro på min matte lektion.. ja visst jag var inte där, jag hade körlektion, MEN jag sa till henne förra veckan, JAG. KOMMER. INTE. KUNNA. KOMMA. SISTA. TVÅ. TISDAGARNA!!! och vad fan var det hon inte fattade med det? ååh jävla puckon!!!
Nej nu blir det MYYYS!!!

Nej men... har precis kommit hem från en lite ovanlig ridlektion... Skulle hoppa den nya hästen Armageddon (gäddan), hoppar hela lektionen och sen ska vi bara köra en sista runda på banan.. Hästen försöker lägga sig ner ett antal gånger och jag börjar känna att nej det här är verkligen inte rätt alltså, Emma kollar på honom, jag får hoppa av, hoppa på lilla bebisVicke, hoppa sista rundan och sen var lektionen slut.. Men kan säga att det gick bra med Gäddan innan han ''dog'' och sista rundan med vicke kändes riktigt bra :) Så.. Efter att ha gått runt i ridhuset med gäddan eftersom det misstänkte kolik så har jag äntligen kommit hem och nu ska jag ha mys för mig själv här hemma, ska bli mys,mys,mys <3 Sen går ju Twilight på tv så det är ju ännu bättre ;) Nej nu ska jag äta lite och kolla på Twilight och gosa ner mig i soffan :)<3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Njut och mys kärleken!

2011-12-14 @ 08:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0