2:a advent

God morgon min kära lilla blogg, det är 2a advent idag så nu är det bara 2 helger kvar sen är det jul.. Det går fort nu, jävligt fort måste jag ju säga.. Förlåt för att jag bloggat så lite, men jag känner att jag inte haft något roligt att skriva och då känns inläggen så konst gjorda och tråkiga, känns som att det kan bli en liten sån period nu där det är lite bloggande pga jag inte vill skriva tråkiga inlägg och faktiskt lite tidsbrist.. Jag håller ju på att plugga till körkortet nu och det tar ju då tyvärr upp hela mitt liv just nu, jag fyller ju i Januari och vill ha det så fort som möjligt så det är liksom inte långt kvar.. Men nej, nu är det jul som kommer först..

JUSTE!! Idag är det Julmarknad på falbyggdens museeum, jag är där med min klass och säljer smycken vi gjort, kom dit.. Marknaden är mellan 13-17 på alla 3 våningarna.. Välkomna 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0