Jag har inte glömt er!

Hej på er!! sorry för dålig uppdatering, har inte haft någon tid till bloggen nu dom senaste dagarna, fullt upp :) I Fredags så kom ju söta Leonie till mig, hon fyllde år då också så då fick hon en fin klocka av mig :) sen drog vi till skara sommarland och hängde där hela dagen, suuper mys <3 sen på kvällen så sov hon kvar hos mig, så vi köpte lite gottis och kollade film :) efter typ 30 min in i filmen började vi fixa naglarna, så nu är vi snygga ;) I lördags, så var det fint väder igen så då åkte vi till skövde- simsjön och låg där och solade lite, niice!! Sen hem, fixade oss lite, lyssnade lite musik, satt o kolla bilar och ja hade allmän mys :) <3

Och idag har jag och mamma varit i skövde och handlat lite grejer till vardagsrummet, nu är de ags o göra om igen. Ut med sommar färgerna och in med höst färgerna liksom, så nu är hela vardagsrummet lila, skiiiit snyggt blev det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0