Tänk att så lite blir så mycket.

Assåjust nu tycker jag att mitt rum är helt otroligt stökigt men vafan? det ligger ju bara en morgonrock och lite kläder på golvet. Egentligen inte alls speciellt stökigt, men nu tycker jag att det är lite rörigt så nu tänker jag städa upp här!

Men på tal om ingenting! asså nyrakade ben och duntäcke? Hur nice är inte det på en skala fran 1-10 liksom? my god! <3

Haha btw, är man ego om man har en stor bild på sig själv i sitt rum? Här är nämligen en bild från mitt rum hemma hos pappa :)

kolla, det är ju fan jag!!

Men det roliga med den bilen är att folk ofta frågar vem som har tagit den bilden. Jo ni förstår det är jag själv, det där är en vanlig ego bild jag tog på mig själv.. Men visst är den väl ganska så fin!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Världens finaste bild!!! På världens finaste tjej!!

2011-08-18 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0