shopping, omg i love it!

Ååh vilken galet bra dag.. Har varit inne i stan idag och shoppat (igen) jag och faster fick lite egen tjej tid också, super skönt. Köpte ju en ny klänning dårå, super fin, måste ju ladda upp nu när jag ändrar stil ;) Nej jag skoja, jag ändrar inte allt, men självklart mycket ;) Jag, Moa och Mickan ska ju bli Falköpings nya Rockabilly brudar ju! som oa skrev '' vi kommer att vara snyggast i hela västragötaland''  ooh yes babe, kan du ge dig fan på ;) Nu saknar jag bara ett par höga lack-röda pumps, sen ni  woohooo ;)


så tänkte jag ett tjockt rött skärp.. 


  

Kommentarer
Postat av: Mickan

grymt najs!!<3 kommer bli tufft :P hihi<3

2011-08-09 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0