Ni följer mig på res..

Ni följer mig på resan till ett bättre jag! Jag tänkte att jag kanske kunde berätta lite mer för er vad det här gäller och varför jag gör detta och hur jag ska nå mitt mål.

Jo så här är det, Nu i somras när jag var hos pappa vägde jag mig och blev så otroligt ledsen över vad som stog på vågen. Jag hade gått upp till 69,5 kilo (70kilo då det var senare på dagen) För några år sedan vägde jag 71 kilo och tyckte då att jag var helt sjukt tjock. Sedan gick jag ner till 62 kilo och var mycket glad för det, men jag har ändå tyckt att jag varit tjock, eller liksom jag har inte varit så fast och fin så att säga. inte så slimad utan det har alltid hängt över lite, dallrat lite. Ja ni vet allt det där! Så när jag såg att jag gått upp ''alla'' kilon jag gått ner igen blev jag ju så otroligt ledsen. Så jag och pappa har nu kört igång en gemensam viktminskninmgs grej. Vi har gjort en egen liten grupp på fb där vi skriver varje dag vad vi ätit och hur vi tränat. varje fredag ska vi väga oss, men tyvärr jag jag ju då ingen våg men de löser sig senare.

Mitt mål eller vårat mål är att ha gått ner till dom kilon vi vill 1 december. Mitt mål är att väga 60 kilo 1 december, jag ska då ha en fast och snygg kropp. För att nå dom målen kommer jag att äta mindre och träna mer, jag kommer också då använda mig av LCHF metoden. Som ni säkert märkt har vi redan börjat och jag kämpar på, äter mindre potioner, mindre onyttiga saker och tränar mer. Jag kommer att använda mig av promenader, zumba fitness och cirkelträning.

så jag tänkte att ni ska få följa med mig på den här resan! tänkte lite för och efter bilder och liten sånt!

Kom gärna med peppande kommentarer, det betyder massor!! :)




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Nu kör vi!!!!!

2011-08-22 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0