Ja, men då var man tillbaka...

Ja, men då var man tillbaka i lilla Falköping då.. Fick en låååång gose kram av lilla Maxen, gullis han ville inte släppa han inte <3 Emh, ja nu är jag hemma, har packat upp allt, ja jag har ju varit borta tre månader, jag hade ju alla mina skor nästan och alla in kläder nästan med mig till pappa så, det var ju nästan hela mitt liv an bar med sig ;)

Så hur spenderade jag min sista dag i stockholm denna sommar?
Jo, jag började med att kolla film med pappa på förmiddagen, sen åkte vi in till stan och mös lite där.. My god, hittade väldens snyggaste rockabilly ''sjömans'' klänning, sååå jävla söt.. Får köpa nästa gång, eller jag SKA köpa nästa gång :) Emh, vi käkade lunch och pratade massor, jag har stora planer på G nu sörreni ;) Sen haha så köpte jag ett par röda pump :P rea och sista i in storlek, ibland måste det vara ödet asså! fikade med Monica på espresso house innan jag for till tåget med mamma.. Sen blev det 4 timmar tåg, med att berätta allt som hänt i sommar... Gud vad jag älskar detaljer ;) <3

Nej, nu ska jag väl fortsätta jonglera här och vänta på lilla bus Leonie :) <3


''Välkommen till världens stökigaste centralstation'' - Det är ta mig fan sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0