Inte kul!

Nej, det är F.A.N inte roligt att gå upp tidigt och gå till skolan.. Asså förlåt för att ni får sånna här tråkiga, negativa inlägg.. Men jag säger som sagt vad jag känner.. Allt som har med skolan o göra är skit och att gå på en skola man aldrig sökte till, eller gå på ett program man inte tycker är kul, gör inte saken bättre kan jag säga.. Så!!  därför säger jag till ALLA som söker till gymnasiet nästa år, eller precis börjat.. Eller ja till alla som ska gå gymnasiet, SÖK TILL DET NI VILL GÅ! och om ni inte hamnar där, byt då fort till något annat ni tycker är kul.. Att gå på ett skit program är inte kul!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sök Cirkus i Gävle så fort du kan.. Skit i när du tar studenten. Det viktiga är att man tar studenten.. inte när.

Så är det ju MYCKET närmare Stockholm!! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=IA9vW0TXt-A

2011-08-24 @ 22:26:18
Postat av: Pappsen

Dont dream your life. Live your dream var det någon klok tjej som skrev i sin blogg... ;-)

2011-08-24 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0