Hahah inte riktigt..

Haha som jag sa igår nått skulle jag gå på pride idag... Blev inte riktigt så kan jag ju säga. För det första var jag galet pigg inatt så jag gick och la mig vid 4 tiden, vilket slutar då med att man vaknar halv 12.. Ja och då kollade jag på ''who do you think you are?'' Super bra program som handlar om släktforskning, kändisar som släktforskar faktiskt.. Skit bra, men blir grymt sporrad till att börja själv.. Ah så fastnade jag framför den serien i ett par avsnitt så ah vid 14 tiden tog jag väl en sväng vid datorn.. Sen kollade vi på filmen '' The Hole'' ganska bra film, synd bara att slutet typ förstörde lite av filmen men ah, Amerikanska filmer brukar oftast sluta sådär tyvärr (om det inte är stor filmer)  Men en helt okej film iaf :) Emh.. ja nej sen har det inte hänt mycket kan jag säga xD






Jo, vi har byggt upp grillen nu också, sååå fin så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0