God morning!

God morgon på er! Då går vi in i sista sommarlovs veckan nu då.. Fyfan vad hemskt säger jag bara, usch jag längtar verkligen inte tillbaks till skolan, på riktigt asså, fyfan!  så jag ska njuta så mycket jag kan nu denhär veckan, njuta av friheten, ett år till nästa gång liksom..

Annars i höst så ska jag träna mycket tror jag, jag o pappa har näligen börjat nu tsm, så 1 dec ska jag ha gått ner 10 kilo.. För att nå ''dröm vikten'' måste jag gå ner 15 kilo..Men börja med 10 nu, så kan man ta dom 5 sista lite mer försiktigare, eller ni vet inte banta ner sig.. Nej inte riktigt det heller.. Jag hittar inte ett bra ord för det, men ja!

Men fy helvete vad det regnar!!

Asså det regnar ju helt sjukt ycket här? asså okej, man ska bo i stockholm på sommaren! På hela sommaren när jag varit där har det regnat ca 4 hela dagar på 8 veckor! Det har varit skit varmt och skönt! Här i Falköping har det regnat nästan hela sommaren, och när det varit sol har det blåst så jävla mycket så det har ju inte varit så varmt om jag förstått rätt.. Jävla skit väder!


Jag vill ha sol <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ja nu djävlar kör vi igång!!

2011-08-15 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0