En jävla massa....

Asså det är en jävla massa ägg i LCHF bröd! Har inte ätit något bröd på 1½ vecka, galet, det som är så gott!!! Så nu har jag bakat LCHF bröd! en variant heter Oopsies bara gjord på ägg och philadelphia ost! Och sen en mer brödig där vi hade ägg, soljamjöl,bakpulver och smör... kan ju tillägga att det är 11 st ägg i, väldans mycket ägg! Men kan säga att båda ''ägg-bröden'' är ganska så goda. Oopsiesarna smakar mindre ägg än vad ''brödet'' gjorde, men det är helt okej faktiskt, eller det duger, jag ska mest ha det för att få i mig frukost. Jag känner liksom inte att jag har tid att ställa mig och steka ägg och bacon på morgonen liksom.. Så därför kom jag och mackan på att nu när brödet i princip bara är ägg, så kan man ju ha bacon på! skit bra grej ju!!

En till grej med LCHF som är bra det är att om man ska g och fika och liksom vill köpa en bakelse/kaka.. Då ska man köpa en riktigt gräddbakelse! As bra! Jag som älskar gräddbakelser, tårtor och grejer! <3

NU över till annat...

Hohoho My god! Mamma är borta på jobb så jag och Mackan hade film kväll, skräckis som vanligt! Denna gång såg vi filmen Incidius fyfan det var en riktig hopp film kan jag säga, ojojoj så nervös jag va asså.. Men den var bra, tycker jag i alla fall!


Måste döpa brödet..... Solbröd!  toppen, solbröd, ja de säger vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0