Dissar totalt!

Detta är en grej jag dissar totalt!

Asså jag är så trött på folk som skiter i sina kompisar, eller i alla fall lägger sina kompisar åt sidan för att man skaffat pojkvän.. Att man lämnar sitt liv för en kille, alltså whaat? nej, jag dissar de totalt! Hur kul är det för vännen att känna att man passar när pojkvännen inte finns kvar, asså nej, nej jag tycker inte alls att detta är något bra. Visst tonårskärlek och bla bla, men det är också sånna människor som sen tar livet av sig för att pojkvännen gjorde slut.. Tjejer! lämna inte era liv och era vänner bara för att ni skaffar pojkvän, era vänner tycker inte att det är så kul och du själv kommer att ''straffas'' för det när du inte har några vänner kvar..


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gällstad, utanför Ulricehamn :) finns massor med olika outlet butiker där :D

2011-08-21 @ 14:36:30
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0