De kliar i fingrarna, men de löser sig!

Hahaha ni vet att jag skrev att det kliar i fingrarna av att jag inte kan shoppa förns jag gått ner mina 10-15 kilo, det är juonödig o köpa kläder om man ändå kommer gå ner nån storlek liksom.. Men det hindrar inte mig från att köpa skor! haha jag som köper skor hela tiden! men idag fyndade jag faktiskt! 399 istället för 899, hu? härligt fynd va? jodå satt!


Visst är dom väl fina? :)

Men vet ni jag har kommit på en grej som är skit bra med att inte shoppa förns i december! Då sparar jag ju pengar! jag får ju resten av min lön nu i veckan, sen studie bidraget på 1050kr kommer ju tillbaka i september, men jag betalar ju 100 kr på moppen också då jag får väl 950 då och då om jag inte shoppar något från september till november då blir ju det 2850kr som jag sparar in till lite ''extra shopping'' As bra om ni frågar mig!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag gjorde ett ännu bättre fynd igår ;) Ett par stövlar för 99 kr istället för 899 kr :O

2011-08-21 @ 12:53:52
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0